TEUHIDI ËSHTË AKIDEJA (BESIMI) JONË  Hitskin_logo Hitskin.com

هذه مُجرَّد مُعاينة لتصميم تم اختياره من موقع Hitskin.com
تنصيب التصميم في منتداكالرجوع الى صفحة بيانات التصميم

Islam for all-الإسلام للجميع

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

TEUHIDI ËSHTË AKIDEJA (BESIMI) JONË  Aya10
Questo sito e' protetto con
Norton Safe Web


    TEUHIDI ËSHTË AKIDEJA (BESIMI) JONË

    avatar
    emoh
    member
    member


    Sesso : ذكر

    Numero di messaggi : 5

    news TEUHIDI ËSHTË AKIDEJA (BESIMI) JONË

    مُساهمة من طرف emoh الثلاثاء 9 نوفمبر - 18:32:23

    Të mësojmë se çdo të thotë fjala teuhid. Rrjedh prej fjalës uahade-juvahidu që d.m.th. e ka bërë një, kjo është në kuptimin gjuhësor ndërsa në atë terminologjik d.m.th. njësimi i Allahut në zotërim, në adhurim dhe në emrat dhe cilësitë e Tij. Prej kësaj kuptojmë se teuhidi ndahet në tri pjesë: teuhid rububijeh (në zotërim), uluhijeh (në adhurim) dhe esmau ue sifat (emrat dhe cilësitë e Tij).

    TEUHID RUBUBIJEH d.m.th. Njohja e Allahut subhanehu ue teala se është Zot, Krijues, Posedues dhe Furnizues i çdo gjëje, Ai është i Cili i ngjall dhe i vdes krijesat e Tij. Ai është Zotëruesi i çdo çështjeje, e mira është në dorën e Tij, Ai është i Plotëfuqishëm për çdo gjë dhe nuk ka asnjë shoqërues në këtë zotërim, Allahu subhanehu ue teala thotë: ''Falënderimi i takon Allahut, Zotit të botërave'' (FATIHA 1). Po ashtu thotë: ''Vërtetë Allahu është Ai që krijoi qiejt dhe tokën'' (ARAF 54).

    Nuk mjafton vetëm teuhidi rububijeh për të qenë besimi i plotë dhe i vërtetë, por duhet të jetë njëkohësisht sëbashku edhe me teuhidin uluhijeh dhe esmau ue sifat. Dijeni se edhe idhujtarët e pranojnë teuhidin rububijeh, por ata pos Allahut adhurojnë tjetërkënd, për këtë shkak ata nuk janë musliman. Thotë Allahu subhanehu ue teala: ''E nëse i pyet ata se kush i krijoi qiejt dhe tokën, gjithsesi se do të thonë Allahu''. (ZUMER 38)

    TEUHID ULUHIJEH: Eshtë dituria dhe pranimi se vetëm Allahut i takon madhërimi dhe ibadeti i krijesave të Tij. Kjo dituri vërtetohet me fjalë, besim dhe punë. Me praktikimin e këtij teuhidi adhurohet Allahu Një dhe mohohet çdo i adhuruar tjetër. E kemi obligim të jemi të sinqertë në fe vetëm për Allahun i Cili nuk ka shoqërues. Vetëm Ai meriton të adhurohet. Njerëzit dhe xhinët janë të urdhëruar të adhurojnë Allahun Një dhe të mohojnë adhurimin e çdokujt tjetër. I lartësuari thotë: ''Nuk kam krijuar njerëzit dhe xhinët pos të më adhurojnë''. Këtë lloj të teuhidit idhujtarët e kanë mohuar. Allahu subhanehu ue teala na tregon në Kur'an se ç'kanë thënë idhujtarët kur i dërguari sal-lAllahu alejhi ue selem i ka thirrur në adhurimin e Zotit Një, ku thotë: ''A mendon ai ti bëjë zotat një zot? Vërtetë kjo është shumë e çuditshme''. (SAD 5)

    Njeriu duhet të kujdeset shumë që mos të bjerë në shirk (idhujtari), qoftë ai i madhe apo i vogël.

    TEUHIDUL ESMAI UE SIFAT: Besimi se Allahu subhanehu ue teala i ka emrat dhe cilësitë e Tij në të cilat nuk i barazohet askush Atij, si dhe të besohet në to pa kurrfarë përngjasimi, shtrembërimi, krahasimi apo mohimi.

    Besimi në emrat dhe cilësitë e Tij plotësohet si vijon:

    1). Pohimi i emrave dhe cilësive të cilat vet Allahu i ka pohuar për Vetveten në Kur'an, apo ato i pohoi Muhammedi sal-lAllahu alejhi ue selem për të.

    2). Mohimi i çfarëdo mangësie apo të mete të cilat i ka mohuar vet Allahu subhanehu ue teala prej Vetvetes në Kur'an, apo i ka mohuar ato Muhammedi sal-lAllahu alejhi ue sel-lem nga Ai.

    Disa, të cilët nuk e kuptuan këtë lloj të teuhidit duke marrë për argument mendjet e tyre devijuan. Këta mund ti ndajmë në disa grupe:

    1). Përngjasuesit - përngjasimi i tyre është dy lloj:

    a. përngjasim i Krijuesit me cilësitë e krijesave siç thonë: Allahu ka dorë si të njerëzve,

    b. përngjasim i krijesave me disa cilësi të Krijuesit p.sh. filani i di të fshehtat apo ai mund të largon ndonjë të keqe që të ka goditur.

    Këto dy grupe besimin në emrat dhe cilësitë e Allahut subhanehu ue teala e kanë të shtrembëruar, ngase Allahu azze ue xhel-le thotë:''Atij nuk i përngjet askush, Ai dëgjon dhe sheh çdo gjë'' (ESH-SHURA 11)

    2). Shtrembëruesit (falsifikuesit) - i ndryshojnë emrat dhe cilësitë e Allahut subhanehu ue teala prej kuptimit të vërtetë në kuptime të pavërteta. Këta po ashtu i ndajmë në dy lloje:

    a. Ndryshimi i tekstit në mënyrë që të ndryshohet kuptimi p.sh. te fjala e Allahut subhanehu ue teala ''VE KELEMALLAHU MUSA TEKLIMA'' që d.m.th.''Allahu i ka folur Musaut'' (NISA 164). Këta fjalën e Allahut ''Allahu'' e lexojnë ''Allahe'' (në arabisht kur emri vokalin e fundit e ka ''e'' ai është në rasën kallëzore, dhe është kundrinë, në ajetin Kur'anor fjalën ''Allah'' e bëjnë kundrinë ndërsa ''Musa'' e bëjnë kryefjalë) në mënyrë që prej ajetit të kuptohet ''Musau i foli Allahut'', duke dëshiruar që ta mohojnë të folurit e Allahut me Musaun.

    b. Ndryshimi i kuptimit p.sh. te fjala e Allahut ''JEDULLAHI''- ''Dora e Allahut'' thonë: ka për qellim fuqinë e Allahut, duke dëshiruar që të mohojnë se prej cilësive të Allahut është se Ai ka dorë.

    Ne besojmë se Allahu ka dorë ngase Ai vetë këtë e ka vërtetuar në Kur'an, mirëpo ne i largohemi përngjasimit të cilësive të Tij me krijesat.

    Shkaku pse kanë rënë në këtë është se këta, emrat dhe cilësitë e Allahut i krahasuan me krijesat, dhe si pasojë do ta përngjasojnë Allahun me krijesat, e kështu mohuan shumë cilësi të Allahut subhanehu ue teala. Ky veprim i tyre është i gabuar ngase:

    · Krahasimi i Allahut me krijesat është i pavend, e këtë e vërteton edhe mendja edhe tekstet Kur'anore,

    · Frika se do ta përngjasojnë Allahun me krijesat është e gabuar, sepse ne e dimë se shumë krijesa kanë cilësi me emra të njëjtë, por dallojnë tërësisht, p.sh. njeriu ka këmbë, poashtu edhe kafsha, zogu, karrigeja etj. ,mirëpo a i kanë të njejta? Assesi. Pasiqë, mes krijesave ka dallim edhepse emërtohen njëjtë, atëherë dallimi mes krijesave dhe Krijuesit është i papërshkrueshëm.

    3). Mohuesit, refuzuesit e emrave dhe cilësive të Allahut subhanehu ue teala. Këta ndahen në tre grupe:

    a. Mohojnë të gjitha emrat dhe cilësitë e Allahut subhanehu ue teala

    b. Pohojnë emrat, mohojnë cilësitë,

    c. Pohojnë emrat, ndërsa cilësitë, disa i pohojnë disa i mohojnë.

    Asnjëri prej këtyre nuk është në të vërtetë. Shkaku i devijimit të këtij grupi është sikurse i grupit të dytë, përveçse këta i mohuan emrat dhe cilësitë e Allahut subhanehu ue teala ndërsa ata i ndryshuan.

    Shkaku pse këta të gjithë devijuan është se për ta kuptuar fenë nuk iu kthyen Allahut subhanehu ue teala, Resulullahut sal-lAllahu alejhi ue selem, sahabëve radijAllahu anhum dhe dijetarëve të mirëfilltë, por iu referuan mendjes së tyre dhe filozofisë së huaj, që padyshim është gjë e kotë dhe e pavërtetë. Mësuam teuhidin në mënyrën e vërtetë dhe mësuam grupet që devijuan në teuhid, në mënyrë që të mbrohemi prej tyre apo t’i mësojmë ata se ç'është e vërteta. Me teuhid plotësohet ibadeti ndaj Allahut subhanehu ue teala dhe largohemi prej idhujtarisë. Me teuhid shpëtojmë në këtë botë dhe tjetrën dhe fitojmë kënaqësinë e Allahut subhanehu ue teala e Ai për këtë din të shpërblen më së miri.

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد 19 مايو - 21:00:40