Lutja (namazin), si shtyllë e dytë e Islamit është me rëndësi të madhe. Mundëson besimtarit të shprehur adhurimin e tij ndaj Zotit 's një Krijues. E vetmja kohë kur ai është në kontakt direkt me Krijuesin e tij, pa ndërmjetës.
Surja 2, ajeti 186
"E kur robët e Mi të pyesin ty për Mua, Unë jam afër mirë! Përgjigjuni thirrjes së kush flet mua kur kam premtuar. Prokurimit dhe pastaj për t'iu përgjigjur thirrjes sime dhe besojnë në mua, kështu që ata mund të jenë të udhëzuar. "
Sure 98, ajeti 5
"Dhe
akoma nuk ka marrë një tjetër komandë për të adhuruar All-llahun, të
bëhet një adhurim të veçantë dhe të sinqertë, të kryejnë namazin dhe
paguajnë dhjetë. Kjo është feja e vërtetë. "
Gjithmonë, Zoti ka urdhëruar besimtarëve për t'u lutur. Në Kur'an ka shumë referenca për lutje dhe veçanërisht ato të profetëve (paqja dhe shpëtimi mbi ta).
Sure 10, ajeti 87
"Ne
i thamë Musait dhe vëllait të tij:" Përgatitni, në Egjipt, shtëpitë e
popullit tuaj, shtëpitë tuaja të bëjnë vende të adhurimit dhe që e
falin namazin. Jepni myzhde për besimtarët "."
Sure 14, ajeti 40
"O Zot, më dhuro mua dhe një pjesë të familjes sime për të kryer namazin. Dëgjo lutjen time, o Zoti ynë! "
Plotësimin e namazit duhet të bëhet në mënyrë rigoroze, si në nivelin e gatishmërisë në atë të realizimit të saj. Ajo shënon jetën e besimtarëve, sepse ajo duhet të bëhet mbi baza të rregullta gjatë gjithë ditës. Ky
fakt tregon ritëm vërtet kozmike, pjesërisht për shkak se ajo ndjek
lëvizjen natyrale të diellit dhe së dyti, sepse intervale midis çdo
namazi i nënshtrohen disa nxitim.
Në të vërtetë, si në ditë, këto vargmale janë ulur. Intervali
të gjatë në mes lutjes në mëngjes (El-Fexhr) dhe mesditës (El-Dhuhr)
dhe intervali të shkurtër mes asaj që ndodh pas perëndimit të diellit
(Al-Maghrib) dhe atë të natës ( al ^ Icha '). Ky ritëm është i pranishëm edhe në vetë Kur'anin. Fakt, ne gjejmë fillim pas "Hapja" sure të gjatë në fund dhe ato më të shkurtër. Kështu
besimtari përveç bërë një akt të adhurimit, është në harmoni me ritëm
universal që rregullon të gjitha gjërat e krijuar nga Zoti i
Plotfuqishëm.
Lutja përbëhet nga rekate, njësi e pandashme që përmban shtyllat gestural dhe me gojë. Numri i tyre varet nga lutja që besimtari duhet të bëjë. Mes të këtyre shenjë shtylla, ka katër pozicione kryesore: në këmbë, anim, sexhde dhe duke u ulur në këmbë të tij. Çdo vend ka një kuptim të vërtetë simbolike dhe shpirtërore. Sipas
komente tradicional të lutjes më të zakonshme përmbledh format e
paraqitjes dhe adhurimit të të gjitha krijesave. Në këtë mënyrë,
besimtari, nëpërmjet lutjes, është pozicioni qendror që Perëndia donte. Ne do të shohim më vonë në detaje më shumë si të bëni një rekate.
Surja 2, ajeti 186
"E kur robët e Mi të pyesin ty për Mua, Unë jam afër mirë! Përgjigjuni thirrjes së kush flet mua kur kam premtuar. Prokurimit dhe pastaj për t'iu përgjigjur thirrjes sime dhe besojnë në mua, kështu që ata mund të jenë të udhëzuar. "
Sure 98, ajeti 5
"Dhe
akoma nuk ka marrë një tjetër komandë për të adhuruar All-llahun, të
bëhet një adhurim të veçantë dhe të sinqertë, të kryejnë namazin dhe
paguajnë dhjetë. Kjo është feja e vërtetë. "
Gjithmonë, Zoti ka urdhëruar besimtarëve për t'u lutur. Në Kur'an ka shumë referenca për lutje dhe veçanërisht ato të profetëve (paqja dhe shpëtimi mbi ta).
Sure 10, ajeti 87
"Ne
i thamë Musait dhe vëllait të tij:" Përgatitni, në Egjipt, shtëpitë e
popullit tuaj, shtëpitë tuaja të bëjnë vende të adhurimit dhe që e
falin namazin. Jepni myzhde për besimtarët "."
Sure 14, ajeti 40
"O Zot, më dhuro mua dhe një pjesë të familjes sime për të kryer namazin. Dëgjo lutjen time, o Zoti ynë! "
Plotësimin e namazit duhet të bëhet në mënyrë rigoroze, si në nivelin e gatishmërisë në atë të realizimit të saj. Ajo shënon jetën e besimtarëve, sepse ajo duhet të bëhet mbi baza të rregullta gjatë gjithë ditës. Ky
fakt tregon ritëm vërtet kozmike, pjesërisht për shkak se ajo ndjek
lëvizjen natyrale të diellit dhe së dyti, sepse intervale midis çdo
namazi i nënshtrohen disa nxitim.
Në të vërtetë, si në ditë, këto vargmale janë ulur. Intervali
të gjatë në mes lutjes në mëngjes (El-Fexhr) dhe mesditës (El-Dhuhr)
dhe intervali të shkurtër mes asaj që ndodh pas perëndimit të diellit
(Al-Maghrib) dhe atë të natës ( al ^ Icha '). Ky ritëm është i pranishëm edhe në vetë Kur'anin. Fakt, ne gjejmë fillim pas "Hapja" sure të gjatë në fund dhe ato më të shkurtër. Kështu
besimtari përveç bërë një akt të adhurimit, është në harmoni me ritëm
universal që rregullon të gjitha gjërat e krijuar nga Zoti i
Plotfuqishëm.
Lutja përbëhet nga rekate, njësi e pandashme që përmban shtyllat gestural dhe me gojë. Numri i tyre varet nga lutja që besimtari duhet të bëjë. Mes të këtyre shenjë shtylla, ka katër pozicione kryesore: në këmbë, anim, sexhde dhe duke u ulur në këmbë të tij. Çdo vend ka një kuptim të vërtetë simbolike dhe shpirtërore. Sipas
komente tradicional të lutjes më të zakonshme përmbledh format e
paraqitjes dhe adhurimit të të gjitha krijesave. Në këtë mënyrë,
besimtari, nëpërmjet lutjes, është pozicioni qendror që Perëndia donte. Ne do të shohim më vonë në detaje më shumë si të bëni një rekate.