Besimi i Ehli Sunnetit në Librat
Ne besojmë në Librat e Allahut të Lartësuar të cilat Ai, i Madhëruari ia shpalli të Dërguarve të Tij në përgjithësi, i besojmë në veçanti ato libra që na i ka përmendur Allahu, si Teuratin, Inxhilin dhe Zeburin dhe se i fundit prej tyre është Kur’ani fisnik i cili është në të vërtetë fjala e Zotit të botëve.
I është sjellë Muhamedit, sal'allahu alejhi we selem, përms shpirtit besnik, Xhibrilit, me qëllim që të jetë prej të Dërguarve që iu shpall ky libër i cili është mbi të gjitha librat tjerë të Allahut. Është shpallur prej Allahut të Lartësuar dhe nuk është i krijuar. Dhe asnjë nga fjalët e njerëzve nuk janë të barabarta më të. Andaj secili që thotë:
“Këto janë vetëm fjalë të një vdekatari!” (EL-MUDDETHIR 74: 25)
.... nuk ka besuar, dhe nëse ai nuk kthehet dhe pendohet, fjalët e të Lartësuarit janë:
“Do ta hedh në Sekar (Xhehenem)! (EL-MUDDETHIR 74: 26)
Besojmë se Allahu i Lartësuar ka folur drejtpërdrejtë me Musain, alejhi selam.
Besojmë se Allahu i Lartësuar e ka mbrojtur librin e Tij nga ndryshimet dhe zëvendësimet. Më i larti thotë:
“Sigurisht, Ne e kemi shpallur Kuranin dhe, sigurisht, Ne do ta ruajmë atë”
(EL-HIXHR 15: 9)
Dhe me këtë Allahu e ndërlidh kërcënimin kur thotë:
“Ky Kura’n më është shpallur, në mënyrë që nëpërmjet tij t’ju tërheq vërejtjen juve dhe kujtdo që i përcillet.” (EL-EN’AM 6: 19)
Dhe ne besojmë se Libri i Tij është kapja e fortë dhe litari i madh që kushdo që e shtrëngon ate do të jetë i shpëtuar dhe kushdo që e lëshon, e braktis dhe ik nga ai, është i shkatërruar dhe ka rrëshqitur, e ka shkuar shumë larg (ka devijuar).
Prej fryteve të këtij imani është që të merret Kur’ani me fuqi, të kapurit e fortë për të, dhe lartësimi i urdhrave të tij, veprimi në përputhje me të, mos përdorimi i një pjesë të tij kundër pjesëve tjera – ashtu si edhe imani në paqartësinë e tij duke e hedhur të paqartën në të qartën mbi rrugën e atyre që janë thelluar mirë në dituri.
Shejh Ebu Muhamed el-Makdisi
Teuhid.NET
Ne besojmë në Librat e Allahut të Lartësuar të cilat Ai, i Madhëruari ia shpalli të Dërguarve të Tij në përgjithësi, i besojmë në veçanti ato libra që na i ka përmendur Allahu, si Teuratin, Inxhilin dhe Zeburin dhe se i fundit prej tyre është Kur’ani fisnik i cili është në të vërtetë fjala e Zotit të botëve.
I është sjellë Muhamedit, sal'allahu alejhi we selem, përms shpirtit besnik, Xhibrilit, me qëllim që të jetë prej të Dërguarve që iu shpall ky libër i cili është mbi të gjitha librat tjerë të Allahut. Është shpallur prej Allahut të Lartësuar dhe nuk është i krijuar. Dhe asnjë nga fjalët e njerëzve nuk janë të barabarta më të. Andaj secili që thotë:
“Këto janë vetëm fjalë të një vdekatari!” (EL-MUDDETHIR 74: 25)
.... nuk ka besuar, dhe nëse ai nuk kthehet dhe pendohet, fjalët e të Lartësuarit janë:
“Do ta hedh në Sekar (Xhehenem)! (EL-MUDDETHIR 74: 26)
Besojmë se Allahu i Lartësuar ka folur drejtpërdrejtë me Musain, alejhi selam.
Besojmë se Allahu i Lartësuar e ka mbrojtur librin e Tij nga ndryshimet dhe zëvendësimet. Më i larti thotë:
“Sigurisht, Ne e kemi shpallur Kuranin dhe, sigurisht, Ne do ta ruajmë atë”
(EL-HIXHR 15: 9)
Dhe me këtë Allahu e ndërlidh kërcënimin kur thotë:
“Ky Kura’n më është shpallur, në mënyrë që nëpërmjet tij t’ju tërheq vërejtjen juve dhe kujtdo që i përcillet.” (EL-EN’AM 6: 19)
Dhe ne besojmë se Libri i Tij është kapja e fortë dhe litari i madh që kushdo që e shtrëngon ate do të jetë i shpëtuar dhe kushdo që e lëshon, e braktis dhe ik nga ai, është i shkatërruar dhe ka rrëshqitur, e ka shkuar shumë larg (ka devijuar).
Prej fryteve të këtij imani është që të merret Kur’ani me fuqi, të kapurit e fortë për të, dhe lartësimi i urdhrave të tij, veprimi në përputhje me të, mos përdorimi i një pjesë të tij kundër pjesëve tjera – ashtu si edhe imani në paqartësinë e tij duke e hedhur të paqartën në të qartën mbi rrugën e atyre që janë thelluar mirë në dituri.
Shejh Ebu Muhamed el-Makdisi
Teuhid.NET